Automatisk varsling av relevante stillinger eller personlig bistand i jakten på din neste jobb.

Kort om arbeidsgiver
Arbeidsoppgaver
  • Delta i det kontinuerlige utviklingsarbeidet i tjenesten, og i det tverrfaglige og tverrsektorielle samarbeidet.
  • Diagnostikk, utredning og behandling av pasienter ved sykehjem, herunder korttids- og langtidsavdelinger – inkludert KAD-plass, rehabilitering, lindring og psykogeriatri
  • Bidra til at pasientene på LHOS får et helhetlig tjenestetilbud gjennom informasjon, råd og veiledning til pasienter, pårørende og samarbeidspartnere
  • Tverrfaglig samarbeid med personale, sykepleiere, hjemmetjenesten, terapeuter, og fastleger i bruker og pårørendesamtaler
  • Internundervisning
  • Kollegial fraværsdekning i ferier og ved annet fravær 
Kvalifikasjonskrav
  • Norsk autorisasjon som lege
  • Gjennomført LIS1
  • Søkere med erfaring innen primærhelsetjeneste og/eller sykehjemsmedisin vil bli foretrukket 
Personlige egenskaper
  • Erfaring fra og engasjement for fagfeltet vektlegges
  • Gode samarbeidsevner og god gjennomføringsevne
  • Strukturert og målbevisst
  • Positiv og løsningsorientert med profesjonelle holdninger
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne med god norsk språkkompetanse
Personlig egnethet vektlegges 

Politiattest
 Tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn tre måneder, må leveres før tiltredelse i stilling.

Lønns og arbeidsvilkår
Vi kan tilby:
  • Et positivt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Tilrettelegging for personlig utvikling og kompetanseheving
  • Tilrettelagt ALIS forløp, så langt det er mulig tilrettelegge for nødvendig periode på fastlegekontor i åpen uselektert praksis.
  • Tilgang til godt utstyrt treningsrom for ansatte på huset
  • Gode låne- og pensjonsordning gjennom KLP
  • Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
  • Inkluderende arbeidslivsordning
  • Lønn etter avtale 
 
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen for øvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette, jf. Offentleglova § 25.
Automatisk varsling av relevante stillinger eller personlig bistand i jakten på din neste jobb.
Stillingskategori
Kommunal lege
Arbeidsgiver
Lunner kommune
Kontaktpersoner
Navn: Bjarne E. Oure
Tittel: Kommuneoverlege
Telefon: 41476679
E-post: bjarne.oure@lunner.kommune.no
Navn: Lisa Helen Hanssen
Tittel: Enhetsleder
Telefon: 959 71 898
E-post: lisa.hanssen@lunner.kommune.no
Ønsker ikke henvendelser fra rekrutterings-/bemanningsbyråer
Arbeidssted
Lunner helse- og omsorgssenter
Vannebos veg 151
2743 HARESTUA
Søk på stillingen