Automatisk varsling av relevante stillinger eller personlig bistand i jakten på din neste jobb.

Kort om arbeidsgiver
Vi søker deg som ønsker å arbeide med kvalitet og utvikling av helsetjenester for våre eldre innbyggere.

Dette er en unik jobbmulighet, hvor du vil få muligheten til å forme egen stilling. Stillingen består av både samfunnsmedisinske- og allmennmedisinske oppgaver.

Vi er opptatt av og jobber kontinuerlig med utvikling av bærekraftige tjenester, i møte med fremtidens behov.

Vi søker etter 100 % stilling, men er åpen for å vurdere to mindre stillinger.

Samfunnsmedisinske oppgaver
  • Medisinsk faglig rådgivning innenfor området eldrehelse.
  • Delta i kvalitets-, utviklings- og planarbeid. 
  • Delta i og stimulere til fagutvikling på tvers av seksjoner og sektorer, og kompetanseheving i alle kommunens tjenester for eldre. 
Allmennmedisinske oppgaver
  • Medisinsk behandlingsansvar for den enkelte pasient innlagt ved avdelingen. 
Andre oppgaver
  • Du har ansvar for å holde seg faglig oppdatert og tilegne seg kunnskap nødvendig for stillingen. 
  • Det forutsettes at du har evne til samarbeid internt i kommunen og med eksterne samarbeidspartnere.  
  • Stimulere til faglig utvikling og lede fagforum for leger i institusjon.
  • Delta i møter i forvaltningsavdelingen der det tildeles tjenester innenfor somatikk.
  • Delta i arbeidet med kvalitet og utvikling.   
  • Administrative oppgaver. 

Kvalifikasjoner
  • Norsk autorisasjon som lege.
  • Spesialist i allmennmedisin og/eller samfunnsmedisin.
  • Erfaren ALIS med interesse for dette fagfeltet kan også vurderes.
  • Norsk eller annet skandinavisk språk må beherskes godt, både skriftlig og muntlig.  

Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjon- og samarbeidsevner.
  • God organisasjonsforståelse, og helst erfaring fra kommune.
  • Evne til å jobbe selvstendig. 
  • Like å jobbe tverrprofesjonelt.
  • Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet og motivasjon for stillingen. 

Vi tilbyr
  • Opplæring og veiledning etter behov. 
  • Varierte arbeidsoppgaver i et trivelig arbeidsmiljø med hyggelige kolleger. 
  • Gode lønnsbetingelser, forsikrings- og pensjonsordninger. 
  • Inngåelse av vikaravtale som fastlege i tråd med gjeldende lover, forskrifter og avtaler. 
  • Mulighet til å jobbe på legevakt og andre deler av den kommunale legetjenesten. 
Annet
  • Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du i så fall varslet om. 
  • Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse. 
  • Søknad sendes elektronisk via Webcruiter med minimum to oppgitte referanser.           
Automatisk varsling av relevante stillinger eller personlig bistand i jakten på din neste jobb.
Stillingskategori
Kommunal lege
Arbeidsgiver
Tromsø kommune
Kontaktpersoner
Navn: Andre Sollied-Sørensen
Tittel: Seksjonsleder for helsetjenester
Telefon: 90619167
E-post: Andre.Sollied-Sorensen@tromso.kommune.no
Navn: Helga Marie Bjerke
Tittel: Avdelingsleder
Telefon: 90765715
E-post: helga.marie.bjerke@tromso.kommune.no
Arbeidssted
Søndre Tollbodgate 7a
9008 TROMSØ
Søk på stillingen