Kort om arbeidsgiver
Lyst på en meningsfylt jobb som fastlege med varierte arbeidsoppgaver?

Vi søker deg som har lyst til å være med og bidra i et veldrevet legekontor med varierte arbeidsoppgaver, som er glad i mennesker og har lyst til å være fastlege for innbyggerne i Stjørdal kommune. Ditt bidrag vil betyr mye både for kolleger og pasienter.

Arbeidsoppgaver
  • allmennlegeoppgaver innen somatikk, psykisk helse og rus
  • fastlegen skal innrette sin praksis etter å motta og vurdere øyeblikkelig hjelp i åpningstiden
  • listeansvar for 1000 pasienter
  • drive fastlegepraksis som selvstendig næringsdrivende
  • kommunalt allmennlegearbeid inntil 7,5 timer/uke
  • deltakelse i Værnesregionen legevakt, en interkommunal legevakt for 4 kommuner og som i dag har 24-delt vakt
Kvalifikasjoner
  • søkere må ha gyldig norsk autorisasjon som lege og godkjent LIS 1
  • spesialist i allmennmedisin eller under utdanning
  • godkjent kurs i akuttmedisin og bruk av nødnett/radio kreves. Ved behov for nevnte kurs ytes økonomisk tilskudd
  • gode norskkunnskaper, både når det gjelder forståelse, og evne til å uttrykke seg skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
  • selvstendig
  • evnen til å jobbe strukturert og målrettet
  • gode kommunikasjons – og samarbeidsevner
  • personlig egnethet og evne til å gå inn i et allerede godt felleskap vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • en arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø og varierende arbeidsoppgaver
  • ekstra kommunalt tilskudd i basistilskuddet på kr 345 pr pasient, som kommer i tillegg til ordinært tilskudd på kr 642.
  • tilskudd på kr 400.000 for oppkjøp av liste
  • økonomisk tilskudd ved behov for kurs
Forskrift om fastlegeordningen og gjeldende avtaleverk ellers regulerer kommunens vilkår i den individuelle fastlegeavtalen.
Stillingskategori
Allmennlege
Arbeidsgiver
Stjørdal kommune
Kontaktperson
Navn: Lene C. H. Eidem
Tittel: Enhetsleder
Telefon: 95725429
E-post: lene.eidem@varnesregionen.no
Arbeidssted
Torget legekontor
Stokmovegen 2
7500 STJØRDAL