Kort om arbeidsgiver
Vil du være med å utvikle Jessheim interkommunale legevakt og KØH? 

Som lege hos oss vil du få mulighet til å bidra i arbeidet med å utvikle avdelingens faglige standard, og du vil få en gjeng med gode kollegaer. Vi har det siste året endret driftsmodell og har etablert faste legestillinger med stillingsstørrelse 60 %, turnus kveld/natt og hver 3. helg. 

Vi er her for innbyggere i kommunene Gjerdrum, Nannestad og Ullensaker og har et nedslagsfelt på ca. 65 000 innbyggere. Lokalene er nye og moderne og ligger ved LHL-sykehuset, hvor også Ahus Gardermoen er etablert.

Minimumskravet for å få jobb hos oss er at du i tillegg til å ha nødvendig formalkompetanse for å jobbe på legevakt, er interessert i legevaktsarbeid og har lyst å jobbe hos oss. Du må like å jobbe i tverrfaglig team, hvor vi sammen blir best.

Vi har nå følgende stillinger ledig:
  • 2 x 60 % fast stilling kveld med arbeid hver 3. helg
  • 1 x 60 % fast nattstilling med arbeid hver 3. helg
  • 1 x 80 % engasjement (1 år) på dagtid med arbeid hver 3. helg

Arbeidsoppgaver
  • Diagnostikk og behandling av pasienter med akutt sykdom og skade på legevakt og KØH
  • Sykebesøk
  • Vurdere inntak av pasienter på KØH etter henvisning fra sykehus, fastlege og legevakt 
  • Posttjeneste på KØH inkludert innskrivning og utskrivning av pasienter 
Kvalifikasjoner
  • Du har norsk autorisasjon som lege med refusjonsrett
  • Du har fullført LIS 1-tjeneste
  • Du må oppfylle akuttmedisinforskriften § 7
  • Du må inneha førerkort klasse B 
  • Erfaring fra legevakt er en fordel 
Personlige egenskaper
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter
  • Du tar initiativ og er selvstendig 
  • Du er fleksibel og yter det lille ekstra
  • Du er positiv og har evne til nytenkning 
  • Du har vilje og ser verdien av tverrfaglig samarbeid 
  • Du har stor arbeidskapasitet 
  • Personlig egnethet og samarbeidsevne vil bli tillagt stor vekt 
Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale
  • Forutsigbar vaktplan 
  • Veiledning dersom behov for dette, dekning av nødvendige kurs 
  • Kommunale arbeidsvilkår 
  • God pensjonsordning
  • Vi har høyt fokus på kvalitet, kompetanse, kontinuerlig utvikling og godt miljø
  • Du får gode kolleger som er Modige, Endringsdyktige og Rause 
Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.
Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. gjeldende hjemmel og lovverk, fremlegges. Ullensaker kommune gjør søkeren oppmerksom på at det i forhold til bl.a. ansettelse i skole og barnehage, helse og sosialomsorg (inkl. fosterhjem, støttekontakt, avlaster) og barne- og ungdomstjenesten, vil bli krevet politiattest ved ansettelse, godkjenning eller oppnevnelse (listen er ikke uttømmende). Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopier av vitnemål og attester lastes opp i søkeportalen eller tas med til evt. intervju. 

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Ullensaker kommune ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert, til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, religion eller etnisk bakgrunn.
Stillingskategori
Kommunal lege
Arbeidsgiver
Ullensaker kommune
Kontaktperson
Navn: Line Hoem
Tittel: avdelingsleder legevakt
Telefon: 46445159
E-post: line.hoem@ullensaker.kommune.no
Ønsker ikke henvendelser fra rekrutterings-/bemanningsbyråer
Arbeidssted
Ragnar Strøms Veg 6,
2067 JESSHEIM