Kort om arbeidsgiver
Har du lyst på en spennende stilling i Lindesnes kommune? Det er ledig en 100 % fastlønnet, kommunal stilling som lege i spesialisering til allmennmedisin (ALIS). Stillingen vil være plassert i et veldrevet legesenter med flere andre fastleger.

Arbeidsoppgaver:
Fastlegehjemmel etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk.
Med hjemmelen følger det plikt til deltagelse i legevakt.
Det må kunne påregnes at det legges offentlige oppgaver til stillingen.

Kvalifikasjoner, krav:
Norsk autorisasjon som lege og godkjent norsk turnus i henhold til avtaleverket.
Refusjonsrett fra HELFO
Beherske norsk både skriftlig og muntlig
Gode datakunnskaper

Personlige egenskaper:
Interesse for og erfaring fra allmenn- og akuttmedisin
Gode samarbeidsevner 

Kompetanse, erfaring og personlig egnethet vektlegges. Ved tilsetting må det kunne legges frem ny politiattest.

Vi tilbyr:
Lindesnes kommune ønsker å tilby en strukturert spesialistutdanning for å sikre rekruttering til fastlegehjemler og andre allmennmedisinske oppgaver i kommunen. Som ALIS-lege må du forplikte deg til å gjennomføre de kurs og deltakelse i veiledning og krav til læringsaktiviteter som blir krevd for gjennomføring av spesialistutdanning i allmennmedisin. Arbeidstaker tilsettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglementer.  
Stillingskategori
Lege i spesialisering
Arbeidsgiver
Lindesnes kommune
Kontaktperson
Navn: Rune Myrmell
Tittel: Enhetsleder Helsetjenester og legevakt
Telefon: 488 91 854
E-post: rune.myrmell@lindesnes.kommune.no
Arbeidssted
Lindesnes kommune
Lindesnes kommune
4501 MANDAL
Søk på stillingen