Kort om arbeidsgiver
Er du vår nye overlege?
Vi har fra snarest ledig stilling som overlege ved Bergsodden sykehjem.
Det er behov for totalt 100 % legeressurs inn i sykehjemmet, slik at stillingen kan dekkes av en stk. i 100 % eller to stk i 50% / 50% eller evt 60 % / 40 % .
 
Kvalifikasjonskrav:
Lege med norsk autorisasjon. HPR-nr. registreres i CV
Spesialist i allmennmedisin eller annen relevant spesialitet, eventuelt under spesialisering Relevant erfaring Kompetanse innen geriatri og palliasjon er ønskelig. Datakunnskap, erfaring med elektronisk dokumentasjon
 
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
 
For deg som ikke har norsk som morsmål: Du må vise at du kan snakke og skrive godt norsk. Dette kan du gjøre på to måter. Du kan levere dokumentasjon på bestått norskprøve nivå C1, eller du kan vise det gjennom en godt skrevet søknad og en samtale.
 
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
* Klinisk oppfølging og behandling av pasienter
* Bidra til kvalitetssikring og utvikling av tjenesten
* Bidra til internundervisning
* Samarbeide med annet helsepersonell og spesialisthelsetjenesten
* Samarbeide med pårørende
 
Delta i smågruppe med øvrige overleger på institusjoner.
Det må påregnes å samarbeide med de andre sykehjemslegene om drift av andre sykehjem ved fravær, ferier kurs o.l.
Stillingskategori
Overlege/spesialist
Arbeidsgiver
Harstad kommune
Kontaktpersoner
Navn: Jonas Jan Holte
Tittel: Kommuneoverlege
Telefon: 92208814
E-post: jonas.holte@harstad.kommune.no
Navn: Øyvind Arntzen
Tittel: Konstituert enhetsleder
Telefon: 90893586
E-post: Oyvind.Arntzen@harstad.kommune.no
Ønsker ikke henvendelser fra rekrutterings-/bemanningsbyråer
Arbeidssted
Bergsodden sykehjem
Bergsodden 21
9403 HARSTAD
Søk på stillingen