Kort om arbeidsgiver
Arbeidsoppgaver:
- Fastlegehjemmel etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk.
- Ledige fastlegehjemler som lyses ut har 800, 1000 eller 1200 pasienter.
- Arbeidsfellesskap på Lindesnes legesenter med flere leger og legesekretærer.
- Journalsystem Infodoc plenario benyttes i arbeidet.
- Det forutsettes deltakelse i legevakt.

Kvalifikasjoner:
Norsk autorisasjon som lege og godkjent norsk turnus i henhold til avtaleverket.
Spesialist/påbegynt spesialisering i allmennmedisin

Personlige egenskaper:
Interesse for allmennmedisin
Gode samarbeidsevner
Beherske norsk både skriftlig og muntlig         
Kompetanse, erfaring og personlig egnethet vektlegges. Ved tilsetting må det kunne legges frem ny politiattest.

Vi tibyr:
Tildelingen i henhold til gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk. Overtakelse av praksisen skal avtales i tråd med sentrale avtaler.
Stillingskategori
Fastlege/hjemmel/avtale
Arbeidsgiver
Lindesnes kommune
Lindesnes legesenter
Kontaktperson
Navn: Rune Myrmell
Tittel: Enhetsleder Helsetjenester og legevakt
Telefon: +47 488 91 854
E-post: rune.myrmell@lindesnes.kommune.no
Arbeidssted
Lindesnes legesenter
Rådhusveien 12
4520 LINDESNES
Søk på stillingen
Mer om arbeidsgiver

Lindesnes kommune er landets sydligste kommune med om lag 23.000 innbyggere og 2000 ansatte. Kommune...

Besøk arbeidsgivers profilside
teaser image